نوشته شده توسط : سیمین

مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه

از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه است که بر روی یک تپه خیره کننده در بخش "آنیتپ" شهر قرار گرفته است. مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه بنیانگذار جمهوری ترکیه که در سال سال ۱۹۴۴ بنا شد و در 1953 کامل شده است. ایم مقبره بنایی است ساده که حیاط بزرگی پوشیده با کفپوش های موزاییکی که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن نمایند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این مکان می توانند سفر خوشی را به جای بگذارند.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پیگال ریزورت کوش آداسی، ترکیه     

هتل پیگال ریزورت کوش آداسی در منطقه  کوش آداسی، ترکیه قرار دارد. شما گردشگران تور ترکیه  هتلی با امکانات متوسط رزور کنید می توانید به یک هتل سه ستاره به نام هتل پیگال ریزورت سر بزنید. این هتل در فاصله ی ۳٫۵ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد.دو فرودگاه در نزدیکی این محل وجود دارد یکی فرودگاه ازمیر با فاصله ۶۵ کیلومتر و یکی دیگر فرودگاه بودروم با فاصله ۱۷۰ کیلومتر، اولین فرودگاه هایی هستند که به این هتل راه دارند.

اتاق های این هتل دونفره هستند و از جمله امکانات اتاق ها سشوار ، سیستم صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و تراس و بالکن اشاره کرد. لابی هتل بزرگ است  و در داخل هتل مراکز تجاری وجود دارد به طوری که می توانید در این فروشگاه ها هر چه دوست دارید خریداری کنید. امکانات دیگر آن می توان به رخت کن، صندوق امن و تلویزیون اشاره کرد. بچه ها نیز می توانند در اتاق مخصوص کودکان بازی کنند. این اتاق مخصوص کودکان 4 تا 12 ساله است.

امکانات هتل پیگال ریزورت کوش آداسی :

استخری سرباز در فضای این هتل بنا شده است و همچنین می توانید از حمام آفتاب در کنار ساحل اختصاصی این هتل استفاده کنید. این هتل دارای یک باغ است که می توانید برای تفریح و استراحت از گردش در آن لذت ببرید همچنین برای علاقمندان به ورزش، زمین تنیس، بیلیارد ،تنیس رومیز در اختیار می باشد. 

شما گردشگران با اقامت در هتل پیگال ریزورت کوش آداسی  از سفر خود لذت ببرید.

هتل ددمان آنکارا, ترکیه

هتل ددمان هتلی ۵ ستاره در مرکز شهر آنکارا، واقع شده است و اقامتی خوب و با آرامش را برای گردشگران تور ترکیه به وجود می آورد. این هتل جذاب، در موقعیتی مرکزی ومسکونی بی سر و صدایی قرار گرفته و دسترسی عالی ای را به اقصی نقاط فراهم آورده است. همجواری هتل با اماکن دولتی، سفارتخانه ها و مراکز اداری، تجاری از دیگر امتیازات هتل محسوب می شود.

امکانات هتل ددمان آنکارا:

اتاق های هتل ددمان آنکارا با طراحی شیک و مدرن, پذیرای مهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مهمانان هتل ددمان می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند.

فضای داخلی هتل ددمان ، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت مهمانان تور ترکیه تبدیل شده است. هتل، خدمات فوق العاده ای را تدارک دیده است. مهمانان تور ترکیه می توانند با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود و یا بهره مندی از خدمات مرکز آب گرم و آبتنی در استخر سرپوشیده هتل، رفع خستگی نمایند. امکانات گسترده برگزاری کنفرانس ها، ملاقات ها و سمینار ها نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران های شیک هتل ددمان، با سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی و بین المللی از مهمانان تور ترکیه پذیرایی می کنند. از امکانات رفاهی ورزشی هتل ددمان ، می توان به یک مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، جکوزی, ماساژ، بیلیارد، زمین گلف و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد.این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور ترکیه به ارمغان می آورد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رد لین بدروم ترکیه

هتل رد لین از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار می باشد .این هتل 4 ستاره لوکس توسط باغ های دیدنی و زیبا احاطه شده است.قلعه بدروم و موزه باستان شناسی در ۱ کیلومتری هتل واقع شده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رد لین ترکیه:

هتل رد لین دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای باغ برخوردار می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.در رستوران و بار هتل رد لین می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند همچنین می توانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. هتل رد لین دارای یک پارکینگ اختصاصی برای آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند ، می باشد. در باغ سرسبز هتل قدم بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.


هتل تمنوس بدروم ترکیه

 هتل تمنوس در ۱۳ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است برای رفتن به خلیج Ortakent-Yahsi  تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله می باشد. هتل 4 ستاره تمنوس دارای ۲۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد.

امکانات هتل تمنوس ترکیه:

اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد.وای فای رایگان نیز در هتل وجود دارد.میهمانان تور ترکیه می توانند غذای خود را در فضای باز میل نمایند. امکانات رفاهی هتل تمنوس شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار می باشد.از دیگر امکانات هتل تمنوس می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه می باشند.

هتل تمنوس اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسيار ويژه  نظير زمين گلف به ميهمانان تور ترکیه خود ارائه می دهد.يک صرافی نيز در هتل تمنوس وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.میهمانان تور ترکیه می توانند در باغ  هتل تمنوس قدم زده و استراحت کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کلیسای آب انبار ترکیه

کلیسای آب انبار (Basilica Cistern ) از قرن ششم زمانی که به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول ساخته شد برای ساکنان استانبول آب فراهم آورده است. بازدیدکنندگان در مورد فنآوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد. مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود دور هستند، کلیسای آب انبار در قرن سوم ساخته شده که به عنوان قصر غرق شده شناخته می‌شود. مخزن آن می‌تواند ۲.۸ میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. مسافران عزیز تور ترکیه میتوانند در مکان تاریخی لحظات خوشی را سپری کنند.


کاخ دلمه باغچه ترکیه

کاخ دُلمه‌ باغچه (زبان ترکی استانبولی:Dolmabahçe Sarayı) در شهر استانبول ترکیه، در سمت اروپایی تنگه بسفر واقع شده‌ است و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده میشده‌ است و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و کرسی حکومتی استفاده می کردند. معماری داخلی و خارجی این کاخ ترکیبی از طراحی های عربی و اروپایی است که فقط در این تقاطع دو قاره دیده می شود.

کاخ دُلمه‌ باغچه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، بدستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱ امین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌ است. این قصر در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌است.بزرگترین چلچراغ بلور بوهمی در این قصر واقع شده‌است. این چلچراغ که هدیه‌ای است از طرف ملکه ویکتوریا اول، ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن دارد. کاخ دارای سه بخش اصلی یعنی طبقه مستخدمین طبقه کارمندان و منشی ها و طبقه حریم شاهنشاهی میباشد. گردشگران تور ترکیه در کاخ باستانی دلمه باغچه لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیذنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه می باشد که در در فاصله ۳ کیلومتری از شهر قرار گرفته است. این هتل داری ۲۶۳ اتاق شیک با امکانات مناسب می باشد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل میتوان گفت استخر مخصوص مسافران تور ترکیه و استخر جدا برای کودکان آنها و نیس, بیلیارد, باشگاه ورزشی و انیمیشن, ورزش های آبی و جکوزی می باشد. از جمله نکات خوب این هتل ورود حیوانات خانگی مسافران تور ترکیه می باشد. بار هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه 24 ساعت آماده خدمت به مسافران تور ترکیه می باشد.

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز,استخر سر پوشیده, رستوران انواع غذای های بین المللی برای مسافران تور ترکیه, نوشیدنی های مجاز, تنیس, بیلیارد, باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی, بار و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدم و حوا

_و_حوا.jpg

هتل 5 ستاره آدم و حوا یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا است که در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل دارای 469 اتاق و سوییت دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم وحوا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. با تور ترکیه سفر خوبی را تجربه می کنید.

_و_حوا2.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...

 

_و_حوا3.jpg

_و_حوا5.jpg

_و_حوا4.jpg

هتل اترنو ترکیه

هتل 4 ستاره اترنو استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است که نزدیک به میدان تقسیم است. این هتل از 63 اتاق تشکیل شده است که هر کدام از امکانات بالایی بر خور دار است. هتل اترنو با فرودگاه استانبول 20 کیلومتر فاصله دارد. در این هتل یک رستوران سرپوشیده و یک رستوران بین المللی ساخته شده است. این هتل به اینترنت رایگان مجهز می باشد. صبحانه در هتل به صورت بوفه ارایه می شود. در این هتل خدمات نگهداری اطفال نیز وجود دارد.در تور ترکیه هتل های خوبی وجور دارد.

_اترنو5.jpg_اترنو4.jpg

 

امکانات هتل اترنو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، باغ، سرویس نگهداری کودکان، کرایه دوچرخه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه وضیافت، ترانسفر فرودگاه و...

 

_اترنو.jpg_اتر_نو2.jpg_اتر_نو3.jpg

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

.jpg 

هتل 5 ستاره آداکوله که یکی از مجلل ترین هتل های کوش آداسی می باشد. در سال ۱۹۹۰ درخلیجی زیبا و در کنار آب های نیلگون دریای مدیترانه احداث شده است. این هتل دارای 265 اتاق است. این هتل در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده است. هتل در 14 کیلومتری شهر باستانی افسوس قرار گرفته است. هتل از فرودگاه عندان مندرسواقع در 18 کلیومتری جنوب مرکز شهر ازمیر، یک ساعت با ماشین فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما میهمانان تور ترکیه به ارمغان می آورد.

 

3.jpg4.jpg1.jpg

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، گاوصندوق، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، مرکز تجارت، تنیس، مرکز بدنسازی، ماساژ، استخر روباز،سونا، استخر سر پوشیده، امکانات ورزشهای آبی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت ترکیه در شمار هتل های 5 ستاره ترکیه قرار دارد. این هتل تا فرودگاه ادنان 75 کیلومتر و تا شهر کوش آداسی 5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل در 10 کیلومتری شهر افسوس و خانه حضرت مریم واقع شده است و بیشتر اتاق های آن منظره رو به دریا را دارا می باشند. این هتل دارای 377 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تهویه، مینی بار، اینترنت رایگان، روم سرویس و حمام، مبل، تلویزیون و  ... می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ترکی و کباب ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و شامل رستوران فضای باز نیز می باشد که چشم انداز زیبایی از دریا دارد و در آن غذاهای محلی بسیار خوشمزه سرو می شود. همچنین هتل از ساحل زیبایی برخوردار است که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن بهره ببرند و سفری خوش و به یاد ماندنی را به خاطر بسپارند.

از امکانات هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، لاندری، مرکز بیزنس، ساحل، استخر، رستوران، باشگاه، پارکینگ رایگان برای میهمانان تور ترکیه و ... اشاره نمود.

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل لارس پارک ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول در منطقه تکسیم واقع شده است. این هتل تنها پنج دقیقه با مرکز خرید و میدان تکسیم استانبول فاصله دارد از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه به شمار می رود. طراحی هتل به سبکی خاص و بسیار شیک و مجلل می باشد. همچنین دارای یک  باغ بسیار زیباست که حتی در فصل زمستان هم سبز به نظر می رسد. میهمانان تور ترکیه می توانند در این باغ زیبا به استراحت بپردازند و از انواع غذا ها و نوشیدنی های مستقر در این محوطه لذت ببرند. این هتل حتی به فکر ملاقات ها و مسائل کاری مسافران تور ترکیه نیز بوده و بدین منظور  فضایی 900 متر مربعی برای انجام چنین فعالیت هایی برای شما ایجاد نموده است. بعد از انجام کار و تفریحات ، غذاهای رستوران های ترکی یا ایتالیایی و نوشیدنی های مناسب در کنار استخر انتظار شما را می کشد.

از امکانات هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه می توان به سالن بدن سازی بسیار مجهز ، سونا ، حمام های ترکی ، چشمه آب معدنی ، ماساژ ، استخر  ،اینترنت رایگان مرکز خدمات زیبایی ، آرایشگاه مجهز و ... برای میهمانان تور ترکیه اشاره نمود.

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه از جمله هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 دوباره سازی شد. این هتل در روبروی مسجد کبود بنا شده است و در مجاورت دریای مرمره قرار دارد. هتل آلزر استانبول به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل از شش طبقه که شامل 22 اتاق می باشد تشکیل شده است و مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. فاصله هتل تا وسایل نقلیه شهری 50 متر است. در هتل صرافی نیز قرار دارد تا مسافران تور ترکیه بتوانند بدون اتلاف وقت مبادلات ارزی خود را انجام دهند.

از جمله امکانات هتل آلزر استانبول ترکیه می توان به : رستوران با منوی انواع غذاهای خوشمزه , مجهز به سیستم تهویه , اینترنت , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی , خدمات نگهداری از اطفال و ... اشاره نمود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور ترکیه به ارمغان می آورد.

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه,هتل های سه ستاره ترکیه استانبول,هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي افتتاح گردیده است.  این هتل آنتالیا ترکیه شامل 469 اتاق و ویلای شیک و لوکس می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. این هتل تور ترکیه 94 تا مركز شهر آنتاليا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا می توان به رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی ,  استخر رو باز و سرپوشیده  , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که میهمانان تور ترکیه بتوانند مایحتاج روزانه و سوغاتی تهیه نمایند ، سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل اشاره کرد.

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معروف ترین هتل های آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه در سال 1994 در ماه مارس افتتاح شد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید پر طرفدار در دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد و پر جمعیت و پر بازدید در استانبول ترکیه می باشد . مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تجاری دارای رستوران تعداد بسیاری کافه و تعداد بسیار زیادی مغازه بزرگ و پارکینگ اتومبیل می باشد که مسافران تور ترکیه زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند . در روزهای عادی در طول یک هفته بین 40 تا 45 هزار نفر از مرکز خرید آک استانبول ترکیه بازدید و برای خرید می روند که در روزهای تعطیل و در آخر هفته این میانگین از 70 هزار نفر هم بیشتر می شود. مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تفریحی و تجاری در منطقه اتیلر با وسعت 180 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای خود دارد. در این مرکز خرید دو  آسانسور پانارومیک و  تعدا زیادی پله برقی و  آسانسور برای آسایش در رفت و آمد همه مردم و مسافران تور ترکیه ایجاد شده است. مرکز خرید آک استانبول ترکیه در اکثر روزها از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای بازدید خریداران و ارائه خدمات به مسافران تور ترکیه 94 آماده می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول ترکیه: منطقه اتیلر استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آک استانبول ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


این مکان بهشت روی زمین به حساب می آید. ایدر یایلاسی ( Ayder Yaylası) در منطقه کارادنیز ترکیه در ۱۵ کیلومتری شهر چاملیترکیه همشین قرار دارد . منطقه ای ییلاقی و زیبا پوشیده شده از جنگل پراز درختان سبز و آبهای رونده که روحی تازه را به شما گردشگران تور ترکیه میبخشد .همچنین دارای ابگرمهای معدنی نیز می باشد . این مکان در اغلب فصول سال دارای هوایی بارانی است .بهترین زمان سفر به این مکان زیبا ترکیه تابستان است . باران در فصل تابستان در این مکان کمتر میبارد. اکثر خانه ها یکی از اتاق های خود را با قیمت مناسب بصورت پانسیون در اختیار مسافران تور ترکیه 94  قرار میدهند تا بتوانند در این مکان زیبا اقامت داشته باشند .چنانکه با ماشین شخصی سفر می کنید بعد از گذر از مرز بازرگان مسیر ارزروم- ترابزون –ریزه و سپس به چاملی همشین خواهید رسید . و بعد از ۱۵ کیلومتر در ییلاق ایدر ترکیه  خواهید بود .

 ایدریایلاسی در ترکیه

 

ایدریایلاسی در ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: ایدریایلاسی در ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


این مرکز خرید ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است از این رو هم برای خرید و هم تفریح مسافران تور ترکیه 94 بسیار مناسب است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است. این مرکز خرید هر ساله توجه مسافران تور ترکیه بسیاری را به خود جلب می کند

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه,مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


این مرکز خرید تور ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد که برای گردشگران تور ترکیه 94 بسیار سرگرم کننده می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه,مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین



این پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده از بلنترین پلهای راه‌آهن ترکیه میباشد. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلرانجام داده است. این پل یکی از جاذبه های گردشگری تور ترکیه می باشد

 

 پل واردا ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: پل واردا ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 "پربازدیدترین هتل"

 این هتل دارای امکاناتی مثل  سرویس نگهداری کودکان برای آرامش خاطر خانواده ها میباشد تا خانواده ها و میهمانان تور ترکیه سفر راحت  و آرامی را داشته باشند.  امکانات تفریحی این هتل شامل استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . این هتل شامل اتاق های ویژه با امکانات برای معلولین است و همچنین شامل مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش میباشد. دارای خدماتی چون خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات و فکس و کپی میباشد . سایر امکانات این هتل شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده پذیرش گردشگران تور ترکیه 94 میباشد ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، باغ و منطقه پاک و بدون سیگار میباشد.

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل گرند جواهر کانونشن 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول دارای امکان سرویس نگهداری کودکان میباشد تا خانواده ها و میهمانان تور ترکیه 94 به راحتی و با آرامش خاطر بتوانند سفری خوش را داشته باشند و همچنین دارای امکانات تفریحی چون سونا ، استخر ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات مناسب برای معلولین می باشد . این هتل دارای خدمات خانه داری ، امکانات اتاق جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، خدمات تورها و همچنین فکس و کپی میباشد. سایر امکانات این هتل نیز شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مهمانان و گردشگران تور ترکیه است، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه و بار میباشد.

 هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول

 

هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال ترکیه استانبول,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پاموک کاله در آنتالیا

پاموکه کاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است که دارای طبیعتی معجزه آسا و رویایی می باشد. پاموک کاله یکی از جذابترین دیدنیهای تور ترکیه 94 و جاذبه های گردشگری آنتالیاست که در استان دنیزلی و در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده است. آب سرشار از کریستالهای کلسیم که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند هزاران سال است که از سراشیبی کوه ها به پائین سرازیر است و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که نظر مسافران تور ترکیه بهار 94 را به خود جلب می کند. این منطقه به دلیل مسایل درمانی و نیز وجود چشم اندازهای فوق العاده از زمانهای دور شناخته شده بوده است. این آب دارای خواص طبی شگفت انگیز و حاوی اکسیر جوانی می باشد. شناگران تور ترکیه نوروز 94 هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

پاموک کاله در آنتالیا

پاموک کاله در آنتالیا

 در مجاورت این معجزه طبیعی، خرابه های شهر تاریخی هیراپلیس واقع شده است. این شهر از بقایای دوران سلطنت برگامو می باشد. در آنجا شما گردشگران تور ترکیه عید 94 می توانید از تئاتر قدیمی آپولون، نکرو پلیس که دارای بزرگترین بخش در منطقه ترکیه است و حمام های رومی و دروازه این مکان دیدن فرمایید.

این مکان طبیعی به قدری جذاب است که در تورترکیه هر فردی را از گوشه و کنار جهان برای دیدنش به سمت خود می کشد .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: پاموک کاله در آنتالیا،ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

  رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی است، برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در این تور ترکیه بهار 94 ابتدا باید موارد لازم را نزد مربیان برجسته ای بیاموزید سپس تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد و به ارتفاعات کوهستان سفر می کنیم ، در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم و بعد در ارتفاعات در رودخانه های موجود به ادامه تفریح خود می پردازیم.  قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی مخصوص وجود دارد که به طور خصوصی به شما گردشگران تور ترکیه عید 94 همه چیز را آموزش خواهد داد و در کمال آرامش و امنیت به شما کمک خواهد کرد که قایق سواری خوبی داشته باشید.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 رافتینگ ورزش مهیجی است که در دنیا طرفداران بیشماری دارد. در مسیر رودخانه شما گردشگران تور ترکیه نوروز 94 آثار تاریخی و قدیمی بیشماری را خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعت کوهستان بسیار لذت خواهید برد. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان می باشد.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

میز غذاهای لذیذ در انتظار شما میهمانان تور ترکیه 94 تا بعد از یک ورزش پر تحرک و مهیج با لذت تمام نهار را میل فرمائید .

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا، ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گلدن سیتی ترکیه

هتل گلدن سیتی ترکیه، در سال 2010 تاسیس شده و یکی از هتل فروشگاههای مرکز شهر استانبول محسوب میشود. اتاقها این هتل تور ترکیه نوروز 94 مجهز به لوازم مدرن از قبیل تلویزیون LCD،اینترنت رایگان و حمام ایتالیایی است ودارای چشم اندازی زیبا می باشد.هم اتاقهای استاندارد دارد و هم اتاقهای مدرن و لوکس که به چشم انداز تماشایی شهر مشرف میباشندو میهمانان تور ترکیه 94 می توانند بنا به سلایق خود یکی را انتخاب نمایند،رستوران هتل، هر روز صبح با بوفه کامل صبحانه را سرو میکند.این هتل فقط ده دقیقه پیاده تا جاذبه های تفریحی شهر استانبول مانند بازار بزرگ ، کاخ تاپکاپی  و مسجد کبود فاصله دارد. ایستگاه تراموا در نزدیک هتل قرار دارد و از این رو دسترسی ها را برای میهمانان تور ترکیه عید 94 آسان می گرداند.

هتل گلدن پارک ترکیه

هتل گلدن پارک در منطقه  تقسیم ،واقع شده است.این منطقه مرکز تجاری، تفریحی شهر استانبول به حساب می آید.از خدمات هتل میتوان به امکانات رفاهی و  اقامت مدرن و لوکس برای میهمانان تور ترکیه فروردین 94 اشاره کرد.همچنین هتل دارای استخر آب گرم، استخر سرپوشیده ،ماساژ درمانی و مرکز سلامت است.از جمله مکانهای دیدنی که در اطراف این هتل تور ترکیه بهار 94 هستند میتوان مرکز فرهنگی آتاتورک ،میدان تقسیم و خیابان استقلال (مرکز تجاری شهر) را نام برد.

هتل گرند هالیک ترکیه

هتل چهار ستاره و بزرگ گرند هالیک در موقعیتی عالی در شهر استانبول واقع شده است و پیاده به بسیاری از اماکن دیدنی و جاذبه های تفریحی شهر، دسترسی دارد. این هتل تور ترکیه عید 94 در مجموع صد و هفتاد و هفت اتاق و سوئیت دارد که اتاق ها دارای امکانات رفاهی و سیستم تهویه مطبوع است. اینترنت در تمام مکانهای هتل در دسترس است. دارای سه رستوران و تریا است که انواع خوراکهای مدیترانه ای و ترکی را برای میهمانان نوروزی تور ترکیه نوروز 94 سرو میکنند. رستوران آدالی که در طبقه هشتم واقع شده است ، دارای چشم انداز زیبایی از  شهر است و  به سرو انواع خوراکهای لذیذ ترکی میپردازد. رستوران مزه هتل آخر هفته ها، موسیقی زنده سنتی اجرا می کند. در مدت پانزده دقیقه پیاده، مسافران تور ترکیه 94 به میدان تقسیم و بازار بزرگ دست یافت. مرکز بیوگلو که بزرگترین مرکز تجاری ، تفریحی شهر است، پیاده ده دقیقه با هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه مترو سیشانی پنجاه متری با هتل فاصله دارد و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 میتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلطان احمد ترکیه

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی دارای شش مناره و حیاط است كه بسیار بزرگ است، و نمای این مسجد با ده‌ها هزار كاشی آبی رنگ ساخته شده است.در تور ترکیه نوروز 94 می توانید از این نما های زیبا بازدید نمایید. و دلیل اینکه مسجد آبی نام دارد این است که دارای دویست و شصت پنجره با با شیشه های نقاشی شده و  یک نمازخانه‌ بزرگ و باشكوه است. این مسجد، بعد از هزار سال از ساخت  مسجد ایاصوفیه، به وسیله معمار معروف محمد نیز ساخته شد. و اکنون به مکانی دیدنی برای گردشگران تورترکیه تبدیل گردیده است

 

 

مسجد رستم پاشا ترکیه

این مسجددر سال هزار و پانصدو شصت و یک میلادی به دستور رستم پاشا که داماد سلیمان و  وزیر بزرگ بود ساخته شده است ویکی از شاهکارهای معماری است . این مسجد  نماد زیباترین كاشیكاری و معماری در دوران عثمانی است.ورودی پله ها با ایوان زیبای مسجد ساخته شده و گردشگران تور ترکیه 94 می توانند از این پله ها دسترسی داشته باشند. نمای مسجد با کاشی های ایزنیک طراحی شده و دارای یک گنبد با چهار ستون است. شما می توانید در تور ترکیه عید 94 از این مسجد تاریخی دیدن نمایید

 

ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا که به معنای فرزانه مقدس است یکی از معروفترین و زیباترین عمارت ها در شهر استانبول ترکیه است.که هر ساله گردشگران تورترکیه زیادی را به خود جلب می کند. این بنا در سال پانصد و سی و دو میلادی به دستور امپراتور کنستانتین  و در دوره امپراتوری بیزانس ساخته شد و در ابتدا كلیسای مسیحیان شرق بوده است. و بعدها در قرن شش ام میلادی به دستور جاستنیانوس بازسازی شد.این  بنا در طول 5سال و كار ده هزار كارگر و نظارت صدها استاد  ساخته شد.و در سال 573 نیز افتتاح شد.. این کلیسا اولین کلیسای بزرگ نام‌ گرفت.شما می توانید در تور ترکیه فروردین 94 از این مسجد تاریخی دیدن نمایید

مسجد وموزه ايا صوفيه ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مساجد ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این شهر یكی از بزرگترین استانهای تركیه و شهری مذهبی است که در شمال استان آنتالیا و جنوب آنکارا و در مرکز کشور ترکیه قرار گرفته است. جمعیت این شهر بیشتر از یک میلیون نفر است. در قرن سیزده میلادی، قونیه پایتخت کیقباد پادشاه سلجوقی روم بود و این شهر محل زندگی پدر مولانا بود به همین سبب مرکز تدریس علوم به شمار می آمد. مولانا بعد از مرگ پدرش به تدریس علوم دینی در مدارس قونیه و مساجد پرداخت. اکنون مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه 94 می باشد

 

موزه هنرهای اسلامی تركیه

ابراهیم پاشا یکی از دوستان نزدیك و و وزیر سلیمان بود، این شخص در کودکی در شهر یونان توسط ترکها به اسارت گرفته شد.و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد. ابراهیم پاشا در کاخ توپكاپی وظیفه ی پیام‌رسانی را داشت، وقتی که سلیمان هم سن او بود با هم دوست شدند، زمانیکه دوستش یعنی سلیمان به پادشاهی رسد ابراهیم به مقام صدر اعظم راه یافت. و پادشاه ،هنگامی که خواهرش با او ازدواج کرد قصر را به ابراهیم پاشا داد.اگرچه ای دوران زیاد دوام نداشت.زیرا قدرت ابراهیم بر سلطان زیاد شد که دیگران به او حسادت میکردند.به خصوص همسر سلیمان که سلیمان را متقاعد کرد که ابراهیم دشمن اصلی آنان است و سلیمان نیز بر این باور دستور قتل ابراهیم را داد.این بنا که در دوران پادشاهی عثمانی ساخته شد یکی از بزرگترین بناها بود که توسط صدر اعظم ساخته شد.این موزه شامل اثرها هنری از قرن 8 تا 19 میلادی بوده است.در این موزه قدیمیترین و گرانبها ترین فرش ها ،خوشنویسی،اشیای گرانبها فلزی و چوبی،سرامیکهای با ارزش،پارچه های تاریخی نگهداری میشود.در حیاط این موزه کافی شاپ با چشم انداز زیبا وجو د دارد.  اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 تبدیل گردیده است

 

كاخ ييلديز استانبول ترکیه

این کاخ در قرن نوزده میلادی به وسیله سلطان عبدالمجید دوم از یک مسجد و اتاق دربارها تشکیل شده است و یکی از   بزرگترین و با شکوه ترین ساختمانهایی است که پادشاهان در آن اقامت داشته اند. اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه بهار 94 تبدیل گردیده است نام دیگر این ساختمان شاله است. این بنا در یک پارکی پر از  گلهای گوناگون ، واقع شده است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین منظره های اطراف  تنگه بسفر است. و در حال حاضر در حال  ترمیم و بازسازی است به همین دلیل  قسمتی از پارک را گردشگران تور ترکیه نوروز 94 میتوانند بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه , اماکن دیدنی ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امیرا استانبول ترکیه

هتل امیرا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل امیرا استانبول ترکیه در یکی از مناطق خوب استانبول واقع شده است و به قسمت های اصلی شهر نیز نزدیک می باشد.اتاقهای هتل بسیار تمییز و مرتب می باشد و با دکوراسیونی زیبا طراحی و چیدمان شده است. هتل امیرا استانبول ترکیه دارای اینترنت وایرلس می باشد که در همه قسمت های هتل قابل استفاده است. پشت بام هتل امیرا استانبول ترکیه منظره ای دیدنی از شهر زیبای استانبول دارد.کارکنان هتل به صورت بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشند هتل امیرا استانبول ترکیه به مرکز شهر و مراکز دیدنی و گردشگری نزدیک می باشد و با پنج دقیقه پیاده روی به قسمتهای دیدنی شهر زیبای استانبول میتوانید برسید. به مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی بسیار نزدیک هستید. تاکسی برای مسافران تورترکیههمیشه مهیا و آماده می باشد. از دیگر امکانات هتل امیرا : سالن کنفرانس برای جلسات مهم مسافران تورترکیه , سالن ورزشی , پارکینگ رایگان , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرو صبحانه در اتاق , همچنین تسهیلاتی ویژه برای معلولین عزیز تا این عزیزان نیز در طول سفر خود از اقامتشان لذت ببرند.

 
مطالب مرتبط :
 


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل امیرا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه در نزدیکی جاذبه های گردشگری استانبول ترکیه قرار گرفته است. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای 54 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل برای خود یک صرافی دارد که مسافران تورترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند. همچنین هتل دارای سرویس مراقبت از کودکان عزیز نیز می باشد. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای استخری سرپوشیده مناسب فصول مختلف دارد. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی که در مدت زمان اقامت مسافران تورترکیه آراسته و مرتب باشند. اتومبیل برای کرایه و همچنین سیستم فکس و کپی و آسانسور می باشد .

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه  پنج ستاره

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه واقع در میدان تقسیم می باشد که به خیابان استقلال بسیار نزدیک می باشد. وسایل حمل و نقل و همچنین مترو به هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه بسیار نزدیک می باشد. هتل تا فرودگاه آتاتورک بیست کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 390 اتاق می باشد که با طراحی زیبایی چیدمان شده است. هتل دارای اینترنت وایرلس می باشد که در همه بخش های هتل قابل استفاده می باشد. هتل دارای امکاناتی می باشد از قبیل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه , سرویس شبانه روزی , خدمات نگهداری از اطفال , فروشگاه که لوازم و مایحتاج و حتی سوغاتی نیز می توانید تهیه نمایید . مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لاندری , صرافی که می توانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام بدهید. آسانسور , استخر روباز و سرپوشیده , حمام سنتی ترکیه , حمام بخار , اینترنت رایگان , ترانسفر و بدرقه فرودگاهی , اتومبیل برای کرایه . , مسافران تورترکیهمی توانند از اتومبیل کرایه برای رفت و آمد و آسایش خود استفاده کنند. همچنین مسافران تورترکیه به علت نزدیک بودن هتل به مراکز خرید و خیابان استقلال می توانند سریعتر به خرید و گشت و تفریح خود بپردازند.

 هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه  چهار ستاره

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه در منطقه لاللی استانبول ترکیه واقع شده است. هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه در مجاور دیواره تاریخی شهر زیبای استانبول ترکیه واقع شده است. مسجد زیبا و تاریخی ایاصوفیه در یک km هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه قرار گرفته است. این هتل دارای 140 اتاق می باشد. در روبه روی این هتل ایستگاه تراموا قرار گرفته است که مسافران تور ترکیه می توانند از ترموا برای رفت و آمدشان به مرکز شهر استفاده نمایند. میدان تقسیم در چهار km هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه می باشد. هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه تا فرودگاه آتاتورک 12 km فاصله دارد. امکانات هتل : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس و پذیرش به صورت شبانه روزی , حمام سنتی و ترکی , اتاق ماساژ و اسپا , جکوزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , انبار , اینترنت رایگان , صرافی که مسافران تورترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند. سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , سالن مجهز کنفرنس .

 هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول ترکیهساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.

 

تور ترکیه باغ محلی ساحل ترو بلو استانبول

 

 

تور ترکیه استخر ساحل ترو بلو استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

 

ساحل بروس استانبول ترکیه از سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول ترکیه , سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.

 

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول ترکیه تکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیه این است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر توریستی است که در نزدیکی دریای سیاه و دریای مرمره قرار دارد. در این ساحل تفریحات متنوعی مثل قایق سواری با قایق های پدالی , والیبال ساحلی , گلف و بازی صخره نوردی و...وجود دارد. از امکانات این ساحل رستوران غذاهای بین المللی و غذاهای خوش مزه دریایی است که پیشنهاد میکنم غذای این رستوران ها را حتما تجربه کنید تا مزه یک غذای لذیذ و بی نظیر را بچشید. اما علاقه مندان به فست فود نگران نباشند چون در این ساحل فست فود هم وجود دارد و می توانند بین این رستوران ها و فست فود یکی را انتخاب کنند. مسافران تور ترکیه اگر قصد اقامت در ساحل گلدن استانبول را دارند لازم است بدانند که در این ساحل هم یک هتل لوکس و مجلل و هم 26 خانه لیلاقی زیبا در ساحل و در نزدیکی دریا وجود دارد که با شنیدن صدای موج های آرام دریا می توانید شبی آرام و به یاد ماندنی را سپری و تجربه کنید. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به شنای آخر شب هستند بدانند که ساحل گلدن استانبول از ساعت 8 شب به بعد باز است تا شما بتوانید از شنای آخر شب خود لذت ببرید. ورودی ساحل گلدن استانبول ترکیه در طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره می باشد.

 

 

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول ترکیه از سواحل فوق العاده و از بهترین سواحل این شهر توریستی است. همانطور که از نام آن پیداست در ساحل نان استاپ فعالیت های ورزشی و تفریحی به صورت نان استاپ و بدون توقف ادامه دارد. این ساحل مخصوص افراد پر انرژی است که می خواهند انرژی خود را تخلیه کنند. مسافران پر انرژی تور ترکیه که نمیدانند چگونه این انرژی را تخلیه کنند اگر به ساحل نان استاپ استانبول بروند با ورزش های نان استاپ این ساحل مثل والیبال ساحلی , تنیس , جت اسکی , قایق سواری با قایق های پدالی و... می توانند تمام انرژی خود را خالی کنند و از این تفریح سالم نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در ساحل نان استاپ استانبول ترکیه برنامه هایی مثل مهمانی های ساحلی و کنسرت زنده و... برگزار می شود. این ساحل دارای یک رستوران بی نظیر با تراس ساحلی ای که چشم انداز بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد نیز می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر می خواهند به استانبول سفر کنند به هیچ وجه لذت تفریحات نان استاپ و فوق العاده پر هیجان ساحل نان استاپ این شهر را از دست ندهند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل سولار استانبول

ساحل سولار استانبول ترکیه از بزرگترین سواحل اختصاصی این شهر توریستی و زیبا می باشد. در این ساحل زیبا به قدری سرگرم می شوید که متوجه گذر زمان نمی شوید. و آنچه که موجب سرگرمی شما می شود  اجرای برنامه ها و موسیقی های زنده , فعالیت های ورزشی مختلف مانند جت اسکی و موج سواری و قایق رانی و...می باشد. ساحل سولار حدود 1 کیلومتر امتداد دارد که از این جهت می تواند با باشگاه های ساحلی آنتالیا و ازمیر ترکیه  رقابت کند. ورودی این ساحل در آخر هفته 25 لیره ولی در طول هفته 15 لیره می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به استانبول سفر کردند دیدن از زیباترین سواحل آن را از دست ندهند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: سواحل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسافران تور ترکیه خوب است بدانند که ترکیه چهار منطقه آب و هوایی متفاوت دارد که عبارت است از آب و هوای مدیترانه ای در قسمت سواحل جنوب و غوب ترکیه , آب و هوای سرد و کوهستانی در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که دارای زمستانی طولانی و هوایی بسیار سرد است , آب و هوای تقریبا خشک در قسمت فلات آناتولی و در نهایت سواحل دریای سیاه که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب در فصل زمستان و در فصل تابستان دارای آب و هوای گرم می باشد. بهترین زمان برای سفر به ترکیه فصل بهار و پاییز می باشد که هوا نه خیلی سرد و نه خیلی گرم می باشد. در ماه های سرد سال مثل دی و بهمن اختلاف دما بین سواحل جنوبی و غربی و سواحل دریای سیاه دیده می شود. در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که آب و هوای کوهستانی دارد بارندگی بسیار زیاد و به صورت منظم است. گرمترین قسمت ترکیه آناتولی است که بارندگی آن نصف نواحی ساحلی می باشد.

 

آب و هوای استانبول ترکیه

 

 

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

 

استانبول دارای تابستانی گرم و مرطوب و زمستانی بسیار سرد و برفی با بارندگی زیاد و رطوبت بالا می باشد. به طور میانگین سالانه 870 میلی متر بارندگی دارد. دمای هوا در ماه های سرد زمستانی آن بین 7 تا 9 درجه سانتی گراد می باشد و بارش برف هفته ای یکبار امری طبیعی است اما بارش های سنگین آن در ماه دسامبر و مارس اتفاق می افتد. گرمترین زمان در شهر استانبول ماه جولای و سردترین آن ماه ژانویه است. در فصل تابستان با وجود بارندگی هوای خشکی دارد و دمای هوا در روز حدود 28 درجه است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند خوب است بدانند که این شهر بادخیز است و سرعت باد هفده کیلومتر در ساعت است.

 

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

 

 

 

 

در اینجا برای مسافران تور ترکیه برخی از مهمترین تعطیلات و جشن های کشور ترکیه را ذکر می کنیم:

29 اکتبر از تعطیلات رسمی ترکیه است که سالروز جمهوریت  این کشور می باشد. 23 آوریل که اولین مجلس جمهوری ترکیه در سال 1920 شکل گرفت و این روز مصادف با جشن کودکان شد , 23 آوریل را روز ملی حاکمیت ملی ترکیه و روز کودکان نام گذاری کردند. در این روز که از دیگر تعطیلات رسمی این کشور می باشد , کودکان روی کرسی های حکومتی منشینند و تصمیماتی را به صورت نمادین برای کشور می گیرند.

 

 

تور ترکیه 23 آوریل روز جشن کودکان و حاکمیت ملی ترکیه

 

10 نوامبر نیز سالروز تولد آتاترک می باشد که مردم ترکیه این روز را جشن میگیرند. آتاترک بنیانگذار دولت ترکیه بود که در امور نظامی استعداد فوق العاده ای داشت. جالب است بدانید که او در جنگ چناق قلعه در سال 1914 در مقابل نیروهای دریایی بریتانیای کبیر فرانسه با سپاهی کوچک ایستادگی کرد و نیز با شعار (نمی توانید از چناق قلعه بگذرید) از تصرف شهر استانبول ترکیه توسط آن ها جلوگیری کرد.

 

تور ترکیه 10 نوامبر سالروز تولد آتاترک

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

جهانگردان داخلی و خارجی در ازمیر ترکیه گردهم آمدند

 
جهانگردان داخلی و خارجی در ازمیر ترکیه گردهم آمدند
 
 
نمایشگاه گردشگری ازمیر که باعث گردهمایی آژانس های سیاحتی مختلف از داخل و خارج در این شهر شده و فرصتهای بی نظیری را برای گردشگران فراهم می آورد، صحنه فعالیتهای بسیار زیبا و جالب توجه می باشد

جهانگردان داخلی و خارجی در ازمیر ترکیه گردهم آمدند.

نمایشگاه گردشگری ازمیر که باعث گردهمایی آژانس های سیاحتی مختلف از داخل و خارج در این شهر شده و فرصتهای بی نظیری را برای گردشگران فراهم می آورد، صحنه فعالیتهای بسیار زیبا و جالب توجه می باشد.

در سایه نمایشگاه توریسم ازمیر، علاقمندان تور ترکیه فرصت پیدا می کنند تا با زیباییهای طبیعی و فرهنگی ترکیه بیشتر آشنا شوند.

در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت، زیباییهای ترکیه برای مسافران تور استانبول به نمایش گذارده می شود.

استقبال علاقمندان گردش و تعطیل از این نمایشگاه بسیار بالا می باشد.

از این نمایشگاه که با شرکت ۹۰۰ شرکت سیاحتی از ۲۹ کشور جهان ترتیب می یابد، ۳۰ هزار تن بازدید کردند. 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جهانگردان داخلی و خارجی در ازمیر ترکیه گردهم آمدند ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجلس ترکیه لایحه افزایش اختیارات نیروهای امنیتی این کشور را تصویب کرد

استانبول- ایرنا- مجلس ترکیه سه شنبه شب لایحه افزایش اختیارات نیروهای امنیتی این کشور را که مخالفان از آن به عنوان آغاز روند تشکیل دولت پلیس نام برده اند، تصویب کرد.

 

به گزارش ایرنا، تصویب این لایحه جنجالی روز چهارشنبه درصدر اخبار رسانه های ترکیه قرار گرفت.

این لایحه از سوی دولت 'احمد داود اوغلو' نخست وزیر ترکیه تقدیم مجلس ترکیه شده بود که با آرای حزب حاکم عدالت و توسعه نیز به تصویب رسید.

به نوشته رسانه های ترکیه، این لایحه به نیروهای امنیتی این کشور حق بازرسی، توقیف و شنودهای تلفنی را می دهد و تشدید مجازات افرادی را که به اموال عمومی صدمه زده و یا تظاهرات کنندگانی که چهره های خود را می پوشانند، پیش بینی کرده است.

این لایحه پس از چند تظاهرات خشونت بار ماه گذشته هزاران جوان کرد در اعتراض به سیاست های آنکارا در قبال گروهک تروریستی داعش و تحولات کوبانی (عین العرب) تدوین شد.

در این اعتراض ها دست کم 34 کشته و صدها تن زخمی شدند و خسارات مالی زیادی به بار آمد. پلیس ترکیه بیش از هزار نفر از جمله چند مسافر تور ترکیه  را نیز بازداشت کرد.

احزاب مخالف جمهوریخواه خلق، حرکت ملی و دمکراتیک خلق های ترکیه که در مجلس ترکیه نماینده دارند از این لایحه به عنوان تلاش دولت اردوغان برای تبدیل ترکیه به دولت پلیس یاد کرده اند



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مجلس ترکیه لایحه افزایش اختیارات نیروهای امنیتی این کشور را تصویب کرد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

حرکت جنجالی ترکیه در قرارداد گازی با ایران

  •  

معاون وزیر نفت با رد حذف بند " Take or pay (بگیر یا بپرداز) " از قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه، اعلام کرد: توافق جدیدی با ترکیه برای افزایش صادرات گاز نداشته‌ایم.

حرکت جنجالی ترکیه در قرارداد گازی با ایران
 

به گزارش فرجام به نقل از مهر،حمیدرضا عراقی درباره پیشنهاد جدید بوتاش ترکیه برای حذف بند " Take or pay (بگیر یا بپرداز) " از قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه، گفت: تاکنون هیچ گونه تغییر جدیدی در قرارداد صادرات گاز طبیعی به ترکیه اعمال نشده است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه حذف بند "Take or pay (بگیر یا بپرداز) " از قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه صحت ندارد، تصریح کرد: هم اکنون ایران مطابق با قرارداد گاز به این کشور همسایه صادر می کند و ساليانه تعداد زيادي از اينران به عنوان مسافر تور ترکیه 93 به شهرهاي مختلف ترکیه سفر ميكنند .

معاون وزیر نفت در خصوص احتمال افزایش پنج میلیون مترمکعبی صادرات روزانه گاز به ترکیه هم اظهار داشت: مذاکراتی با ترکیه برای افزایش حجم صادرات گاز انجام شده است اما تاکنون هیچ گونه قرارداد جدیدی بین دو طرف امضا نشده است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در شرایط فعلی ایران مطابق با قرارداد موجود تا سقف ۳۰ میلیون متر مکعب امکان صادرات گاز طبیعیبه ترکیه را دارد، تبیین کرد: مطابق با قرارداد فعلی حجم صادرات و یا واردات گاز توسط دو کشور می تواند تا سقف ۲۵ درصد افزایش یا کاهش یابد.

عراقی همچنین با رد هر گونه توافق نهایی با ترکیه برای افزایش حجم صادرات گاز در ازای کاهش قیمت، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ توافق جدید گازی بین ایران و ترکیه به جز اجرای قرارداد موجود حاصل نشده است.

در قرارداد صادرات گاز طبیعی ایران به ترکیه بندی به نام " Take or pay (بگیر یا بپرداز) " وجود دارد که بر اساس این بند قراردادی، اگر ترکیه به دلایل مسائل فنی و عملیاتی و یا تکمیل بودن مخازن ذخیره سازی، نتواند سالانه تا سقف ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز از ایران دریافت کند، باید پول گاز را به طور کامل پرداخت کند.

به عبارت دیگر، براساس قرارداد ۲۵ ساله گازی بین تهران و آنکارا، شرکت ملی گاز ایران باید سالانه ۱۰ میلیارد مترمکعب گاز به شرکت بوتاش ترکیه تحویل دهد. درصورتی که هریک از دو طرف به دلیلی درتحویل یا برداشت گاز وقفه ایجاد کنند، موظف به پرداخت غرامت می‌شوند.

بر اساس این بند قراردادی، در سال ۱۳۸۸ شرکت بوتاش ترکیه به دلیل عدم برداشت گاز کافی از ایران (ترکیه به جای ۱۰ میلیارد حدود ۶.۸ میلیارد مترمکعب گاز برداشت کرد) مشمول جریمه ۶۰۰ میلیون دلاری شد.

از این رو مقامات بوتاش ترکیه در طول مذاکرات خود با مقامات ایرانی بیش از آنکه بر گران بودن بهای گاز صادراتی ایران تاکید داشته باشند، محور اصلی گفتگوها را بر سر حذف بند Take or pay قرار داده بودند که مسئولان وزارت نفت زیر بار حذف این بند از قرارداد صادرات گاز به ترکیه نشدند.

علی ماجدی معاون سابق وزیر نفت در امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت درباره پیشنهاد ترکیه درباره حذف بند Take or pay (بگیر یا بپرداز) گفته بود: این بند قابل حذف نیست فقط درصدهای آن ممکن است کم یا زیاد شود. البته باید در نظر داشت که در مذاکره دو طرف سعی می کنند منافع خودشان را به دست بیاورند و به یک نقطه مشترک برسند.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: حرکت جنجالی ترکیه در قرارداد گازی با ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ترکیه یا ایران؟ مسافران به دنبال مقصد ارزانند

جام جم سرا: ابراهیم پورفرج با اشاره به افزایش نرخ‌هایی که در هتل‌ها، حمل و نقل و غذا به وجود آمده است گفت: خدمات در ایران به طور کلی گران است، با این حال قیمت خدمات گردشگری در یک سال گذشته با برخی بازارهای منطقه قابل رقابت شده است؛ اما اگر اوضاع را کنترل نکنیم و اجازه بدهیم قیمت‌ها بدون منطق افزایش یابد، گردشگرانی که اکنون به ایران روی آورده‌اند را از دست می‌دهیم.

وی اضافه کرد: با توجه به نرخ پايين تور ترکیه اکنون شرایط به گونه‌ای است که نمی‌دانیم تا یک‌سال دیگر بازار گردشگری ایران چه می‌شود، برای همین برخی فکر می‌کنند باید از فرصت پیش آمده تا از بین نرفته، استفاده کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر گردشگران براحتی به کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکمنستان و ترکیه سفر می‌کنند و هزینه دو هفتۀ سفر در این کشورها معادل هزینه یک هفته سفر در ایران می‌شود، همین مسئله باعث خواهد شد رقابت درهم‌شکسته شود و کشورهای منطقه همین تعداد گردشگری که به ایران آمده‌اند را از ما بگیرند.

وی سپس به برخوردهای غیراصولی برخی مراکز خدماتی گردشگری در قیمت‌گذاری اشاره کرد و افزود: ما در یکی از هتل‌های اصفهان برای گروهی از گردشگران خارجی مهمانی شام گرفتیم که هزینه غذا برای هر نفر 150 هزار تومان شد، در حالی که برای ورودیه سالن هم 2 میلیون تومان تقاضا کرده بود. بعضی از مراکز گردشگری واقعاً موقعیت پیش آمده در صنعت گردشگری را درک نمی‌کنند.

رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: حمل و نقل، هتل و آژانس‌ها سه ضلع گردشگری هستند و منافع مشترکی در این صنعت دارند و باید به هم کمک کنند تا این شرایط پایدار بماند و بازار رقابتی ایران حفظ شود. باید تعادل در نرخ‌گذاری کیفیت خدمات رعایت شود و با یکدیگر در این‌باره مذاکره کنیم تا به نتیجه برسیم. اگر این سه ضلع از هم فاصله بگیرند، یقیناً در بازار رقابتی گردشگری شکست می‌خوریم. (ایسنا)

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: ترکیه یا ایران؟ مسافران به دنبال مقصد ارزانند ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد